Een geslaagde fotozoektocht & barbecue door N-VA Turnhout

Op 12 juli 2011

Op zondag 10 juli, aan de vooravond van de feestdag van de Vlaamse Gemeenschap, organiseerde de Turnhoutse N-VA-afdeling haar eerste fiets- of wandelzoektocht, met aansluitend een gezellige barbecue.

Om 14.00 u. werd er gestart met een leuke fietstocht langsheen de mooiste natuurgebieden in de omgeving van Turnhout.  Voor de wandelaars onder ons werd om 15.00 u. het startschot gegeven voor een wandeltocht langs de mooiste plekjes van Turnhout. Aan deze fietstocht en wandeltocht werd een zoektocht gekoppeld, waarbij de deelnemers verschillende foto’s moesten lokaliseren. De winnaars gingen met leuke prijzen naar huis.

Na veel kilometers op de teller en knijpende wandelschoenen was het verzamelen geblazen om de benen onder tafel te steken voor een deugddoende aperitief en de lekkere barbecue.  Voor diegenen die achteraf nog zin in meer hadden was er nog een verfrissende ijskreem voorzien.  De vele reacties van onze leden en sympathisanten waren uitermate positief dus deze activiteit was zeker voor herhaling vatbaar.