Nieuw bestuur voor N-VA Turnhout

Op 16 maart 2011

Onlangs kozen de Turnhoutse N-VA-leden een nieuw afdelingsbestuur dat de afdeling moet klaarstomen voor de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2012.

Tom  Versmissen, een 33-jarige ondernemer, werd verkozen als voorzitter van de Turnhoutse N-VA-afdeling. Paul Moelans en Els Baeten zullen  de komende drie jaren respectievelijk de functies van ondervoorzitter en secretaris bekleden. Verder werden ook verkozen als vaste leden van het afdelingsbestuur: Paul Falleyn (organisatieverantwoordelijke),  Frederik Geudens (communicatieverantwoordelijke),  Wilfried Sylverans (ledenverantwoordelijke), Romain Van De Pol (penningmeester), Jan Boulliard, Herman Schaerlaekens, Jan Tollenaere en Karel Wilmsen.

N-VA Turnhout is er zich van bewust dat de stad, vandaag meer dan ooit, nood heeft aan verandering. Turnhout moet terug een warme, veilige en leefbare stad worden. Een bereikbare binnenstad en stadsregio, en een bloeiende middenstand zijn daarbij van cruciaal belang. Daarvoor wil deze bestuursploeg zich alvast inzetten.