Nieuw bestuur voor N-VA Turnhout

Op 17 maart 2011

Tom Versmissen wordt de nieuwe voorzitter van N-VA Turnhout. Hij moet de Turnhoutse afdeling klaarstomen voor de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar.

Tom Versmissen is een 33-jarige ondernemer. Hij wordt als voorzitter bijgestaan door ondervoorzitter Paul Moelans en secretaris Els Baeten. Verder zijn ook verkozen als vaste leden van het afdelingsbestuur: Paul Falleyn (organisatieverantwoordelijke), Frederik Geudens (communicatieverantwoordelijke), Wilfried Sylverans (ledenverantwoordelijke), Romain Van De Pol (penningmeester), Jan Boulliard, Herman Schaerlaekens, Jan Tollenaere en Karel Wilmsen.

"Wij zijn er ons van bewust dat de stad, vandaag meer dan ooit, verandering nodig heeft", klinkt het. "Turnhout moet weer een warme, veilige en leefbare stad worden. Een bereikbare binnenstad en stadsregio, en een bloeiende middenstand zijn van cruciaal belang. Daarvoor wil deze bestuursploeg zich inzetten."