N-VA Turnhout en cd&v slaan handen in elkaar !

Op 20 maart 2024

N-VA en cd&v slaan handen in elkaar

Het politieke landschap van Turnhout ondergaat een opmerkelijke verandering: de N-VA en cd&v gaan in een kartel naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2024.

Het samengaan van twee diepgewortelde politieke entiteiten beloo een nieuw en versterkt pad voor onze geliefde stad.

Samenwerking gedreven door visie

De relatie tussen de N-VA en cd&v is niet nieuw. Het is een samenwerking gebaseerd op respect, begrip en een gemeenschappelijke visie voor Turnhout. Beide partijen willen de belangen van de inwoners behartigen en de stad positioneren voor een stralende toekomst vol kansen en groei.

Gedeelde prioriteiten en sterk leiderschap

Wat maakt het kartel zo bijzonder? Het antwoord ligt in onze gezamenlijke toewijding aan Turnhout. Met focus op het verbeteren van het openbare domein, het herzien van zorgstelsels voor betere toegankelijkheid, het bevorderen van duurzame initiatieven en het ondersteunen van lokale ondernemers, belooft het kartel een alomvattende aanpak. En dat met een solide financiële basis om duurzame groei te waarborgen.

Belofte van openheid en samenwerking

We streven naar transparantie, waarbij elke beslissing en elk initiatief ontworpen wordt met het welzijn van alle Turnhoutse burgers in gedachten. Door actief te luisteren naar feedback en samen te werken met inwoners en vrijwilligers zorgen we voor een beleid dat tegemoet komt aan de behoeften en ambities van onze stad. Met een gezamenlijke visie, verankerd in de rijke Vlaamse en Kempense tradities, ziet de toekomst van Turnhout er veelbelovend uit. We nodigen alle inwoners uit om deel te nemen aan deze historische samenwerking. De komende maanden zullen gevuld zijn met dialoog, evenementen en discussies. Samen, gedreven door onze gezamenlijke wortels en aspiraties schrijven we een nieuw hoofdstuk voor Turnhout.

Kurt Persegael Fractievoorzitter N-VA Turnhout